vakantie-jamaica-juni-2017.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Welkom op mijn reislog van mijn reis naar Jamaica!

Afgelopen 5 mei een vakantie geboekt naar Jamaica, samen met vriendin, Paula, gaan wij 9 dagen naar dit mooie eiland!

De bedoeling was Kreta of Spanje, maar nooit gedacht dat het Jamaica zou worden, we verheugen ons er heel erg op. We vertrekken op vrijdag 2 juni vanaf Schiphol en komen terug op zaterdag 10 juni.

Ik ga proberen om net als bij mijn reis naar Java en Bali, af en toe een berichtje achter te laten hier, zodat jullie ons kunnen volgen. Nu druk met de voorbereidingen, want over ruim drie weken is het al zover

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jolanda

Reacties

Reacties

Carla

Een hele fijne vakantie en lekker genieten!!

esther

We gaan je natuurlijk weer volgen. Alvast heel veel plezier. Op naar cuba!????

Jolanda

Haha zus, nee echt geen Cuba, iets verder nog.... maar dat weet Gerda wel ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!